اخبار یادداشت ها رویدادها پیشخوان بانک داده ها درباره ما English
مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران

آیین دادرسی کیفری بین المللی؛ اصول و قواعد

آیین دادرسی کیفری بین المللی؛ اصول و قواعد

عنوان:

آیین دادرسی کیفری بین المللی؛ اصول و قواعد

International Criminal Procedure: Principles and Rules

مولف: 

جمعی از مولفان

سال نشر:

۲۰۱۳ میلادی

ناشر:

انتشارات دانشگاه آکسفورد

 

کتاب قطور «آیین دادرسی کیفری بین المللی»، مطالعه جامع دادرسی کیفری در عرصه بین الملل است که توسط چهل تن از صاحبان نظر و قلم در این حوزه از دانش حقوق تالیف شده است. این کتاب به ارزیابی آیین دادرسی از آغاز تحقیقات تا مرحله تجدید نظر خواهی در تمام دادگاه های کیفری بین المللی و بین المللی شده از نورمبرگ تا دادگاه ویژه لبنان می پردازد. 

این کتاب تنها روایت گر سیره موجود نزد دادگاه های بین المللی نیست بلکه با نگاهی به آینده به شرح چالش های پیش روی نظام عدالت کیفری بین المللی در حوزه آیین دادرسی پرداخته و راه حل های آن را نیز به بحث می گذارد.

خوانش این کتاب جامع در حالی که ادبیات ناظر به آیین دادرسی و امور شکلی در مسایل کیفری هم در سطح داخلی و هم بین المللی همواره کم پیمانه بوده است بی شک فایده مند و رافع نیازهای آموزشی و پژوهشی بسیاری خواهد بود.

Share
ارسال نظر (1)
نظرات بازدیدکنندگان
مریم صانعی - 1394/04/03
با عرض سلام و ادب می خواستم خواهش کنم بفرمایید این کتاب وسایر کتابهای معرفی شده در سایت رو چگونه می توانیم تهیه کنم و اینکه در زمینه چگونگی اعتراض به آرای کیفری در دادگاهای دیوان بین المللی پایان نامه می نویسم ,کدام کتابهای معرفی شده در سایت را مناسب می دانید .تشکر و ممنون
ارسال نظر
ایمیل:
حاصل جمع 0+7
آخرین مطالب
           
Copyright 2014 - www.icicl.org