اخبار یادداشت ها رویدادها پیشخوان بانک داده ها درباره ما English
مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران
1394/06/28 -

فراخوان مقاله

فراخوان مقاله

واحد آموزش «مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران» در راستای دانش افزایی نسبت به آموزه های حقوق کیفری بین المللی و ارتقای آگاهی نسبت به «دیوان کیفری بین المللی» در صدد تدوین «فکت شیت های حقوقی» می باشد. «فکت شیت» به مثابه یک جزوه کوتاه و مختصر است که به مخاطب اطلاعات پایه ای در ارتباط با یک موضوع خاص می دهد. زبان ساده و بیان سلیس یک فکت شیت آن را قابل استفاده برای هم مخاطب عام و هم متخصصان این حوزه می نماید.

هر فکت شیت دربردارنده 1500 تا 1700 کلمه خواهد بود که با قید نام نویسنده در بخش ویژه تارنمای مرکز که به زودی راه اندازی خواهد شد، منتشر می گردد. این پروژه ادامه دار خواهد بود و در بازه های زمانی مشخص یک فکت شیت جدید تدوین و ارایه خواهد شد. در انتها و پس از تالیف فکت شیت های مورد نظر، مجموعه آن ها به صورت یک کتاب در داخل کشور منتشر خواهد شد.

تالیف فکت شیت یک راهبرد آموزشی مورد استقبال در سطح جهانی می باشد که در ترویج ادبیات یک حوزه از دانش نیز تاثیر دارد. مرکز حقوق کیفری بین المللی ایران بر آن هست این پروژه را در حوزه حقوق کیفری بین المللی و به زبان فارسی و توسط صاحب نظران بومی اجرایی نماید. امری که در نوع خود بی نظیر بوده و مسبوق به سابقه نمی باشد.

بدینوسیله از صاحبان نظر و قلم دعوت می شود با تالیف درباره یک یا چند موضوع از موضوعات حقوق کیفری بین المللی در معنای عام، آثار خود را جهت مشارکت در پروژه تالیف «فکت شیت» های حقوقی به مرکز ارسال نمایند. جهت جلوگیری از هم پوشانی موضوعات ضروری است علاقه مندان ضمن ابراز علاقه مندی خود به مشارکت در این فرایند، موضوع یا موضوعات مورد علاقه و همچنین بازه زمانی تالیف و ارسال اثر خود را به اطلاع مرکز برسانند.

info@icicl.org

Share
ارسال نظر (1)
نظرات بازدیدکنندگان
دکتر مجید شایگان فرد - 1394/08/23
... بناستادیار حقوق جزا در دانشگاه آزاد مشهد و صاحب کرسی حقوق جزای بین الملل در کارشناسی ارشد و دکتری هستم. عنوان تز دکتری بنده "جنایت تجاوز در حقوق بیمللی کیفری" است. کتابی تحت عنوان "جنایت تجاوز و دیوان بین المللی کیفری" را ترجمه و در سال 1387 چاپ کرده ام... مقاله در مجله پژوهشی حقوق دانشکده حقوق دانشگاه تهران، همایش جهانی شدن حقوقدر دانشگاه فردوسی مشهد و... ااراٸه نموده و آماده ارائه مقاله در این موارد هستم...
ارسال نظر
ایمیل:
حاصل جمع 0+3
آخرین مطالب
           
Copyright 2014 - www.icicl.org